انجمن فرهنگی عشاق المهدی و گردان خیبر به نقل از معبر بی سنگر :

هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «گوهر زیبایی» هفته گذشته در بخش جنوبی مصلای امام خمینی(ره) برپا شد. برگزار کننده ی نمایشگاه توسعه و ترویج الگوهای حجاب، ایجاد تنوع در اقلام و ملزومات مورد نیاز حجاب رو از اهداف این نمایشگاه میدونست!

این نمایشگاه یه تضاد اصلی با عنوان و نوع عرضه محصولاتش داشت اونم اینکه بر خلاف عنوان نمایشگاه اکثر کالا های عرضه شد اصلا ربطی به موضوع نمایشگاه نداشتند …! کاملا مشخص بود این یه طرح بی برنامه ریزی شده و واقعا غیر قابل توجیه هستش ! نظارت کننده ها هم که در هپروت بازار گم شده بودند طوری که هر غرفه هر محصولی رو که مد نظر داشت ارائه میداد که ۹۹% اصلا ربطی به حجاب و عفاف نداشت…!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1419364625361.jpg

اما حرف ما اینه چرا وقتی رهبری اینقدر تلاش میکنند تا به مسئولان ما بفهمونند که مسئله فرهنگی یه مسئله معمولی نیس که اینقدر راحت از کنارش رد بشیم اما مسئولان بی کفایت در نهایت بی تدبیری و گوش به فرمان بودن میان با یه سری شعار یه کارایی میکنند که بعد ها حتی عارشون میاد حتی یه نظارت رو اون کار انجام شده داشته باشند !

اسمش نمایشگاه حجاب بود اما در واقع ترویج دهنده سبک و فرهنگ غربی بود ! بعضی وقت ها بخاطر همین سهل نگاری ها صدمات خیلی شدیدی به فرهنگ یه کشور وارد میشه که بعد ها هیچکس جوابگوی اون نیست …!

پ.ن : وزارت فرهنگ و ارشاد ، آقای جنتی ، و دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید …(واقعا مچکریم )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :

موضوع :
حجاب و عفاف ,   ,