منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
پخش زنده حرم ها
پخش زنده حرم
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
درباره

بسم الله الرحمن الرحیم امیدوارم از وب بنده راضی باشید و مطالبش برایتان مفید باشد برادران و خواهرانی که نظر میدهند اسم وبلاگ یا وبسایت خود را بنویسید پیشنهاد ها و نظرات: ایمیل:tofighi179@gmail.com تلفن:09215872034
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 11009
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهدای باروق
ابر برچسب ها

بیاد سردار شهید محمدجواد دل آذر

از آغاز عملیات، دشمن براى دستیابى به شهر فاو، پاتك‏هاى متعددى انجام داد كه هر بار با مقاومت رزمندگان دلیر و شجاع لشكر اسلام، با شكستى مفتضحانه وادار به عقب نشینى شد تا این كه آن غروب خونرنگ فرا رسید؛ غروبى كه سنگینى حادثه‏اش، شانه‏هاى طاقت لشكر هفده على بن ابى‏طالب علیهماالسلام را شكست و دلهاى عاشورائیان را به داغى تازه برآشفت.

«جواد» همین طور كه آب از سر و رویش مى‏چكید، پشت خاكریز رفت. بى‏سیم‏چى او در حال نماز بود و ناصر نیز در كنارى به خاكریز تكیه داده بود و با دوربین جنگى ور مى‏رفت. جواد به ناصر گفت: «ناصر جان! اگه صداى بى‏سیم اومد جوابش رو بده تا من نمازم را بخونم».

328.jpg




برچسب ها :

موضوع :
شهدا ,   , 

حضرت عباس دست داد

ولی

دست نداد 

کنایه فهم باشی میفهمی 




برچسب ها :

موضوع :
امام خامنه ای ,  شهدا ,  حجاب و عفاف ,  سیاسی ,  دانلود مداحی و تلاوت قرآن ,   , 

شب عملیات پلاکشو کند و انداخت سمت سیم خاردارها!

 بهش گفتن این چه کاریه! اگه شهید شدی خونوادت چه گناهی کردن

 که یه عمر چشم انتظار بچشون باشن!

 گفت یه لحظه توی ذهنم اومد که اگه شهید بشم

 جنازمو میبرن توی محل و عجب تشییع جنازه ی باشکوهی توی محل واسم راه میفته!

 از خدا خجالت کشیدم!

 اینا به چه چیزایی فکر می کردند

 من و تو به چی فکر می کنیم!!؟؟

 




برچسب ها :

موضوع :
شهدا ,   , 

 

 

شهید محمد رضا تورجی زاده در سال چهل و سه در شهر شهیدان اصفهان به دنیا آمد . در همان دوران کودکی عشق و ارادت به خاندان نبوت و امامت داشته و با شور وصف ناپذیر در مجالس عزا داری شرکت می نمود . در کودکی بسیار با وقار نظیف و تمیز بوده به گونه ای که در میان همگنان ممتاز بود.

ایشان دوران تحصیل را همراه با کار و همیاری در مغازه پدر آغاز نمود . پدرش به دلیل علایق مذهبی برای دوره ی راهنمایی به مدرسه ی مذهبی احمدیه ثبت نام نمود .

کلاس سوم راهنمایی شهید مقارن با قیام مردم قم شده بود که شهید با جمعی از دوستان هم کلاسی ،چند نوبت تظاهراتی در مدرسه تدارک دیده و از رفتن به کلاس خودداری کرده بودند . با اوج گرفتن انقلاب ، شهید با چند تن از دوستان فعالیت های سیاسی خود را در مسجد ذکر الله آغاز نمود و در تظاهرات ضد حکومت شرکت می نمود که چند بار مورد ضرب و شتم ماموران قرار گرفت . شب ها را شعار نویسی و چاپ عکس حضرت امام روی دیوار ها اقدام می نمود . با پیروزی انقلاب فعالیت های خود را در مسجد ذکر الله و حزب جمهوری اسلامی و دیگر پایگاه های انقلابی پیگیری نمود . وی که از فعالان مبارزه با گروهک های ضد انقلاب و بنی صدر بود بار ها مورد ضرب و شتم طرفداران بنی صدر و اعضای این گروهک ها قرار گرفت .




برچسب ها :

موضوع :
شهدا ,   , 

بیاد شهيد حسين نصيرى

بوسيدن فرزند قبل از شهادت

خوب به خاطر دارم؛ قرار بود حسين، پسرم جواد را دكتر ببرد. ساعت چهار بعد از ظهر بود كه فرزندانم را با اشتياق فراوان بوسيد و سپس رو به به من كرد و گفت: «من عصر برمى‏گردم و جواد را نزد دكتر مى‏برم». يك مرتبه احساس عجيبى وجودم را فرا گرفت. به صورتش خيره شدم و در چهره‏اش حالتى ديدم كه تا آن لحظه نديده بودم؛ هاله‏اى از نور اطراف چهره‏اش را گرفته بود. از خانه بيرون رفت و من ديگر او را نديدم تا اين كه خبر شهادتش را برايم آوردند.

(مجله‏ى خانواده، ش 148، 1 / 7 / 77، ص 16)

راوى: همسر شهيد

 133.jpg




برچسب ها :

موضوع :
شهدا ,   , 

به یاد همه آن هایی که زهرا (سلام الله علیها) مادرشان شد ...
همان هایی که از کل این جهان خاکی حتی اسم و رسمی هم به جای نگذاشتند ...
همان هایی که هنوز هم که هنوز است مادرانشان چشم انتظارشان هستند ...


پیش نمایش طرح (کلیک کنید)

http://bayanbox.ir/view/6421400262036062594/Demo-Shahid-Gomnam.jpg

دریافت سایز اصلی در ادامه مطلب 

پی نوشت : 
راه و رسم شهیدان کجا! افتضاحات و بی فرهنگی های وزارت ارشاد کجا! 
غیرت شهیدان کجا و مسئولین بی غیرت کجا ! 
نوای یا صاحب الزمان و یا حسین شهیدان در شب عملیات کجا! و صدای شیطانی خواننده های زن مجوز دار، پیش روی مسئولین فرهنگی کجا! 
لعنت خدا بر مسئول بی مسئولیتی که بخواهد پا روی خون شهدا بگذارد!

منبع شیعه آرت 




برچسب ها :

موضوع :
شهدا ,  معصومین ,   , 

شهید امر به معروف و نهی از منکر

کی گفته امر به معروف و نهی از منکر در کشور ما مرده اگه اینطوریه پس علی براچی شهید شد چشمون بستیم فقط داریم به حرفای چرت و پرت آقالیونی گوش میدیم که می خوان اسلام و این انقلاب رو از بین ببرند خدا هدایتشون کنه ان شالله

برا شادی روح شهید علی خلیلی صلوات




برچسب ها :

موضوع :
شهدا ,   , 

علیرضا موحد دانش فرمانده لشگر10سید الشهدا ع
 


سلام علیکم، در زمانی قلم به نیت وصیت بر کاغذ می لغزانم که هیچ گونه لیاقت شهادت را در خود نمی بینم. وقتی به قلم رجوع می کنم، غیر از سیاهی و تباهی و معصیت چیزی نمی یابم و به همین دلیل است که از پروردگار توانا عاجزانه می خواهم که تا مرا نیامرزیده است، از دنیا نبرد. پروردگارا با گناهی زیاد از تو که لطف و کرمت را نهایتی نیست، تقاضای عفو و بخشش دارم. الهی بنده ای که تحمل از دست دادن یک دست را ندارد چگونه بر آتش دوزخ توان دارد؟ خدایا توبه ام را بپذیر و از گناهانم در گذر که غیر از تو کسی را ندارم و غیر از تو امیدی ندارم. مردم بدانید راهی را که در آن گام نهاده ایم که همانا راه حسین (ع) است به اختیار انتخاب کرده و تا آخرین نفس و آخرین رمقی که به تن داریم در سنگر رضای خدا خواهیم ماند و به دشمن زبون کافر خواهیم فهماند که ملتی که پشتیبانش خداست و پیشاپیش امام زمان در مقابل تمامی کفر خواهد ایستاد و انشا الله پیروز خواهد شد
پدر و مادر عزیزم! همان گونه که در شهادت برادرم صبر کردید و استقامت ورزیدید، اکنون نیز صبر پیشه کنید. در حدیث است که هرگاه پدر و مادر در مرگ دو فرزندشان استقامت کنند، خداوند کریم اجری عظیم نصیبشان می کند




برچسب ها :

موضوع :
شهدا ,   , 

زندگینامه

شرح مختصر زندگانی مولف شهید
استاد شهید آیت الله مطهری در ۱۳ بهمن ۱۲۹۸ هجری شمسی در فریمان واقع در ۷۵ کیلومتری شهر مقدس مشهد در یک خانواده اصیل روحانی چشم به جهان می گشاید. پس از طی دوران طفولیت به مکتبخانه رفته و به فراگیری دروس ابتدایی می پردازد.

 




برچسب ها :

موضوع :
شهدا ,  علما و روحانیون ,   , 

زندگی نامه دکتر شهید مفتح

 

 

 


شهيد آيت الله دكتر محمد مفتح در سال ۱۳۰۷ ه.ش در خانواده اي روحاني در همدان به دنيا آمد. پدر ايشان مرحوم حجت الاسلام حاج شيخ محمود مفتح از وعاظ بزرگ همدان بود.
استعداد فراوان و عشق زياد شهيد به تحصيل باعث شد كه بزودي مراحل مختلف تحصيل را بگذراند، به نحوي كه ديگر حوزه همدان براي او قابل استفاده نبود و لذا در سال ۱۳۲۲ در حالي كه تنها ۱۵ سال داشت براي ادامه تحصيل به حوزه علميه قم مهاجرت كرد.
تحصيلات تكميلي
پس از ورود به قم در حجره اي در مدرسه دارالشفاء اقامت كرد و شبانه روز به تحصيل علم پرداخت. از محضر اساتيد بزرگي همچون حضرت آيت الله العظمي امام خميني، مرحوم آيت الله علامه طباطبائي، مرحوم آيت الله داماد، مرحوم آيت الله حجت و ... استفاده كرد و بزودي دوره كامل خارج علوم مختلف حوزه را گذارند و جامع منقول و معقول گرديد تا اينكه به درجه اجتهاد نائل آمد و به عنوان مدرسي در حوزه به تدريس پرداخت، به نحوي كه حوزه هاي درسي ايشان در زمينه هاي مختلف به خصوص فلسفه از رونق خاصي برخوردار بود و از پراستفاده ترين حوزه هاي درسي براي فضلاي قم محسوب مي شد.
شهيد مفتح در كنار تحصيل  در حوزه به تحصيل علوم جديده پرداخت و مدارج مختلف تحصيلات جديده را نيز گذراند وي پس از مدت نسبتاً كوتاهي موفق به اخذ درجه دكتري (P.H.D) در رشته فلسفه گرديد.
فعاليتهاي ايشان در مسائل اجتماعي و سياسي و آشنايي كه از نزديك با حوزه و دانشگاه و كليه مسائل آن پيدا كرده بود سبب شد كه استاد شهيد از سالهاي بسيارقبل، به اهميت وحدت فيضيه و دانشگاه پي برد.
مقاله ايشان تحت عنوان �وحدت مسجد و دانشگاه� كه در سالهاي حدود ۱۳۴۰ در نشريه مكتب اسلام قم چاپ شد خود به خوبي نشانگر نوع تفكر و تلاش عملي استاد مفتح در زمينه ايجاد اين وحدت از آن سالهاست.
با شروع قيام حضرت امام خميني(ره) شهيد مفتح كه يكي از شاگردان نزديك ايشان بود، از روز اول قيام پشت سر امام مبارزات خود را اوج بيشتر داد.
منبرهايي كه ايشان در شهرهاي آبادان، خرمشهر، اهواز و... مي رفتند بارها منجر به دستگيري و تبعيد ايشان گرديد ولي شهيد مفتح مجدداً در مناسبت بعدي براي منبر به آن شهرها مي رفتند تا بالاخره در آخرين بار ايشان دستگير،  تبعيد وبه استان خوزستان ممنوع الورود شد.

...




برچسب ها :

موضوع :
شهدا ,  علما و روحانیون ,  سیاسی ,   , 


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد