منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
پخش زنده حرم ها
پخش زنده حرم
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
درباره

بسم الله الرحمن الرحیم امیدوارم از وب بنده راضی باشید و مطالبش برایتان مفید باشد برادران و خواهرانی که نظر میدهند اسم وبلاگ یا وبسایت خود را بنویسید پیشنهاد ها و نظرات: ایمیل:tofighi179@gmail.com تلفن:09215872034
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 11069
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهدای باروق
ابر برچسب ها

حضرت عباس دست داد

ولی

دست نداد 

کنایه فهم باشی میفهمی 




برچسب ها :

موضوع :
امام خامنه ای ,  شهدا ,  حجاب و عفاف ,  سیاسی ,  دانلود مداحی و تلاوت قرآن ,   , 
توافق

عکس و تصویر آقای روحانی حالا که توافق انجام شد ما منتظر دلار 1200 تومانی مرغ 1700 تومانی ...

 

 

آقای روحانی حالا که توافق انجام شد

ما منتظر دلار 1200 تومانی 
مرغ 1700 تومانی 
گوشت 18000 تومانی
پراید 5000000 ملیونی
وام های بانکی زودبازده
سکه طلا 200 هزار تومانی
اجرای مرحله دوم دربافت یارانه به میزان هر نفر 250 هزار تومان
ثبات در بازار
رونق در کسب و کار 
پایین امدن نرخ بیکاری
کنترل تورم 
چرخیدن چرخ کار خانه ها
چرخیدن سانتریفیوژها
چرخیدن چرخ زندگی مردم
و تمامی و عدهای 100 روزه ای که دلیل عدم وجودش را به مداکرات گره زدید و گفتید دست به سوی کدخدا دراز میکنم تا بر طرف شود ظاهرا فرزندان این مرز و بوم کار خود را انجام داده و توافق انجام شده حالا نوبت شماست نوبت تحول نوبت رونق و شادی نگید نمیتوانیم که خوب یادمونه چه وعده هایی را به مذاکرات گره زدید

 




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,   , 

خدا کنه بازم بیاد چه خودش چه سیاستش

بیاد تا مقاومت بکنه

بیاد تا لبخندی به صهیونیست نزنیم

بیاد تا در آمریکا از امام زمان بگه

ان شالله که بیاد




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,   , 

آقای حسن روحانی رئیس جمهور وقت ایران در زنجان گفت : کربلا درس مذاکره است …. ! ببخشید آقای روحانی این حرف شما چه معنی میده؟؟ شما طلبه هستید چطور میشه واقعه کربلا رو براتون توجیح نکرده باشند؟ امام حسین(ع) خودش میگه کربلا یعنی مقاومت حق در برابر ظلم و اونوقت شما میاید میگید کربلا یعنی درس مذاکره ؟؟ اصلا من شک دارم شما نظری روی  استیضاح امام حسین (ع) نداشته باشید.!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1414052092081.jpg

شما گفتید نقد هایی که بهتون میشه منصفانه نیست اما ببخشید شما خودتون مثلا خیلی حرف منصفانه میزنید ؟؟ که مثلا عکس العمل نقدی منصفانه داشته باشید.

آقای حقوق دان کربلا درس مقاومت و ایستادگی است آنقدر به ما این درس بزرگ رو خوب آموختن که ۲۱۳ هزار شهید پاک با سرلوحه ی این درس رفتند و با مقاومت نذاشتن یک وجب از خاک این کشور دست دشمن بیفته مقاومت یعنی ایمان و ایمان یعنی دفاع از حق !و حق یعنی زیر با ذلت نرفتن.

امام حسین(ع) در کربلا میتوانست مذاکره کند همانطور که حضرت ابوالفضل(ع) میتوانست اما اینکار رو نکردند تا حجت بر همه تمام بشه که امروز در عاشورا چه اتفاقی افتاده است …!

آقای حسن روحانی شما لازم نیست واقعه ی کربلا را برا ما تفسیر کنید چون ائمه اطهار برای ما تفسیر کردند!کربلا درس مذاکره بود یا درس سر دادن و زندگی دادن و زیر بار ذلت نرفتن؟؟؟!

شهید همت :متنفرم از افراد سازشکار و بی تفاوت! حالا میفهمم حرف شهید را! بنظرم شهید همت از شما بهتر واقعه ی کربلا را تفسیر کرده بود …!




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,   , 

سردار سلیمانی

 

نامه محرمانه سردار سلیمانی برای وزیر دفاع آمریکا

 سازمان ادارای پنتاگون از ۷لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان ۴لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد. کمی بعد  از نامه اوباما نامه ای از تمام این لایه های امنیتی ، اطلاعاتی و حفاطتی عبور کرده و مستقیم ، روی میز کار وزیر دفاع یعنی لئون پانتا قرار می­گیرد.

 ظاهر ساده نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد … با باز کردن نامه و خواندن آن عرق سردی بر چهره پانتا مینشیند!

 یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران … نامه حاوی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون با آن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود ! : «اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد.»

 امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,   , 

برای دانلود لطفا به ادامه مطلب بروید




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,   , 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,   , 

زندگی نامه دکتر شهید مفتح

 

 

 


شهيد آيت الله دكتر محمد مفتح در سال ۱۳۰۷ ه.ش در خانواده اي روحاني در همدان به دنيا آمد. پدر ايشان مرحوم حجت الاسلام حاج شيخ محمود مفتح از وعاظ بزرگ همدان بود.
استعداد فراوان و عشق زياد شهيد به تحصيل باعث شد كه بزودي مراحل مختلف تحصيل را بگذراند، به نحوي كه ديگر حوزه همدان براي او قابل استفاده نبود و لذا در سال ۱۳۲۲ در حالي كه تنها ۱۵ سال داشت براي ادامه تحصيل به حوزه علميه قم مهاجرت كرد.
تحصيلات تكميلي
پس از ورود به قم در حجره اي در مدرسه دارالشفاء اقامت كرد و شبانه روز به تحصيل علم پرداخت. از محضر اساتيد بزرگي همچون حضرت آيت الله العظمي امام خميني، مرحوم آيت الله علامه طباطبائي، مرحوم آيت الله داماد، مرحوم آيت الله حجت و ... استفاده كرد و بزودي دوره كامل خارج علوم مختلف حوزه را گذارند و جامع منقول و معقول گرديد تا اينكه به درجه اجتهاد نائل آمد و به عنوان مدرسي در حوزه به تدريس پرداخت، به نحوي كه حوزه هاي درسي ايشان در زمينه هاي مختلف به خصوص فلسفه از رونق خاصي برخوردار بود و از پراستفاده ترين حوزه هاي درسي براي فضلاي قم محسوب مي شد.
شهيد مفتح در كنار تحصيل  در حوزه به تحصيل علوم جديده پرداخت و مدارج مختلف تحصيلات جديده را نيز گذراند وي پس از مدت نسبتاً كوتاهي موفق به اخذ درجه دكتري (P.H.D) در رشته فلسفه گرديد.
فعاليتهاي ايشان در مسائل اجتماعي و سياسي و آشنايي كه از نزديك با حوزه و دانشگاه و كليه مسائل آن پيدا كرده بود سبب شد كه استاد شهيد از سالهاي بسيارقبل، به اهميت وحدت فيضيه و دانشگاه پي برد.
مقاله ايشان تحت عنوان �وحدت مسجد و دانشگاه� كه در سالهاي حدود ۱۳۴۰ در نشريه مكتب اسلام قم چاپ شد خود به خوبي نشانگر نوع تفكر و تلاش عملي استاد مفتح در زمينه ايجاد اين وحدت از آن سالهاست.
با شروع قيام حضرت امام خميني(ره) شهيد مفتح كه يكي از شاگردان نزديك ايشان بود، از روز اول قيام پشت سر امام مبارزات خود را اوج بيشتر داد.
منبرهايي كه ايشان در شهرهاي آبادان، خرمشهر، اهواز و... مي رفتند بارها منجر به دستگيري و تبعيد ايشان گرديد ولي شهيد مفتح مجدداً در مناسبت بعدي براي منبر به آن شهرها مي رفتند تا بالاخره در آخرين بار ايشان دستگير،  تبعيد وبه استان خوزستان ممنوع الورود شد.

...




برچسب ها :

موضوع :
شهدا ,  علما و روحانیون ,  سیاسی ,   , 


صفحه قبل 1 صفحه بعد