منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
پخش زنده حرم ها
پخش زنده حرم
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
درباره

بسم الله الرحمن الرحیم امیدوارم از وب بنده راضی باشید و مطالبش برایتان مفید باشد برادران و خواهرانی که نظر میدهند اسم وبلاگ یا وبسایت خود را بنویسید پیشنهاد ها و نظرات: ایمیل:tofighi179@gmail.com تلفن:09215872034
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 11025
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهدای باروق
ابر برچسب ها

 سلام علیکم می خوام چند لحظه وقتتون رو بگیرم .حرفم با اونایی که دارن با بدئت هاشون ریشه اسلام رو میزنن بله با شماهام  با شمایی که محسنیه میگیرید با شماهایی که عمر کشون میگیرید با شمایی که هفته برائت راه میندازی

آره حضرت محسن عزیز امام علی بود آره عزیز حضرت فاطمه بود  اگرچه غنچه نشکفته  پیامبر بود اگر چه از آیه هالی کوثر بود  و اگر چه کشته ی جریان کوچه و در بود اما همان فاطمیه کافی است در همان جا هم همه روضه ها خوانده میشود

گرفتن محسنیه واجب نیست مگه ما تا الان محسنیه داشتیم چرا بدئت میزارید

حرف بعدیم با اونایی که عمر کشون میگیرن آقایون مگه حضرت آقا حرام اعلام نکرد چرا کار حرام انجام میدید چرا به مقدسات عزیزان اهل سنت توهین می کنید چرا وحدت رو بر هم میزنیدچرا باعث میشید ناموس شیعه در خطر بیفتد

اگه راست میگید برید عراق بجنگید اگه اون مرجع اینگلیسی راست میگه بره تو ذاهدان این حرف هارو بزنه بدون هیچ بادیگاردی بره ببینم جرعت داره،جرعت داره مثل آیت الله سیستانی با همه ی درگیری ها عراق رو ول نکرد .از حضرت علی با غیرت تر شده به قول امام خامنه ای مرجعی که از لندن و انگلیس بلند بشه به درد تشیع نمی خورد حرفم تمام

التماس دعا




برچسب ها :

موضوع :
 ,   , 

آقای حسن روحانی رئیس جمهور وقت ایران در زنجان گفت : کربلا درس مذاکره است …. ! ببخشید آقای روحانی این حرف شما چه معنی میده؟؟ شما طلبه هستید چطور میشه واقعه کربلا رو براتون توجیح نکرده باشند؟ امام حسین(ع) خودش میگه کربلا یعنی مقاومت حق در برابر ظلم و اونوقت شما میاید میگید کربلا یعنی درس مذاکره ؟؟ اصلا من شک دارم شما نظری روی  استیضاح امام حسین (ع) نداشته باشید.!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1414052092081.jpg

شما گفتید نقد هایی که بهتون میشه منصفانه نیست اما ببخشید شما خودتون مثلا خیلی حرف منصفانه میزنید ؟؟ که مثلا عکس العمل نقدی منصفانه داشته باشید.

آقای حقوق دان کربلا درس مقاومت و ایستادگی است آنقدر به ما این درس بزرگ رو خوب آموختن که ۲۱۳ هزار شهید پاک با سرلوحه ی این درس رفتند و با مقاومت نذاشتن یک وجب از خاک این کشور دست دشمن بیفته مقاومت یعنی ایمان و ایمان یعنی دفاع از حق !و حق یعنی زیر با ذلت نرفتن.

امام حسین(ع) در کربلا میتوانست مذاکره کند همانطور که حضرت ابوالفضل(ع) میتوانست اما اینکار رو نکردند تا حجت بر همه تمام بشه که امروز در عاشورا چه اتفاقی افتاده است …!

آقای حسن روحانی شما لازم نیست واقعه ی کربلا را برا ما تفسیر کنید چون ائمه اطهار برای ما تفسیر کردند!کربلا درس مذاکره بود یا درس سر دادن و زندگی دادن و زیر بار ذلت نرفتن؟؟؟!

شهید همت :متنفرم از افراد سازشکار و بی تفاوت! حالا میفهمم حرف شهید را! بنظرم شهید همت از شما بهتر واقعه ی کربلا را تفسیر کرده بود …!




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,   , 

 انجمن فرهنگی عشاق المهدی و گردان خیبر به نقل از معبر بی سنگر :

هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «گوهر زیبایی» هفته گذشته در بخش جنوبی مصلای امام خمینی(ره) برپا شد. برگزار کننده ی نمایشگاه توسعه و ترویج الگوهای حجاب، ایجاد تنوع در اقلام و ملزومات مورد نیاز حجاب رو از اهداف این نمایشگاه میدونست!

این نمایشگاه یه تضاد اصلی با عنوان و نوع عرضه محصولاتش داشت اونم اینکه بر خلاف عنوان نمایشگاه اکثر کالا های عرضه شد اصلا ربطی به موضوع نمایشگاه نداشتند …! کاملا مشخص بود این یه طرح بی برنامه ریزی شده و واقعا غیر قابل توجیه هستش ! نظارت کننده ها هم که در هپروت بازار گم شده بودند طوری که هر غرفه هر محصولی رو که مد نظر داشت ارائه میداد که ۹۹% اصلا ربطی به حجاب و عفاف نداشت…!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1419364625361.jpg

اما حرف ما اینه چرا وقتی رهبری اینقدر تلاش میکنند تا به مسئولان ما بفهمونند که مسئله فرهنگی یه مسئله معمولی نیس که اینقدر راحت از کنارش رد بشیم اما مسئولان بی کفایت در نهایت بی تدبیری و گوش به فرمان بودن میان با یه سری شعار یه کارایی میکنند که بعد ها حتی عارشون میاد حتی یه نظارت رو اون کار انجام شده داشته باشند !

اسمش نمایشگاه حجاب بود اما در واقع ترویج دهنده سبک و فرهنگ غربی بود ! بعضی وقت ها بخاطر همین سهل نگاری ها صدمات خیلی شدیدی به فرهنگ یه کشور وارد میشه که بعد ها هیچکس جوابگوی اون نیست …!

پ.ن : وزارت فرهنگ و ارشاد ، آقای جنتی ، و دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید …(واقعا مچکریم )




برچسب ها :

موضوع :
حجاب و عفاف ,   , 
حجاب

بعد از شهدا چه کرده ایم؟؟؟؟؟؟؟؟؟عکس و تصویر واقعا من به شخصه شرمندشونم که دیر فهمیدم :-(




برچسب ها :

موضوع :
حجاب و عفاف ,   , 
دجال واره


ماهواره دستگاهی ساخت دست بشر است که در مدارهایی...

به نقل از "ندای یک بسیجی": ماهواره دستگاهی ساخت دست بشر است که در مدارهایی در فضا به گرد زمین یا سیارات دیگر می‌چرخند. اهمیت ماهواره‌ها برای مخابرات و بررسی منابع زمینی و پژوهش و کاربردهای نظامی و جاسوسی روزافزون است بخشی از پژوهش های علمی و تخصصی که در آزمایشگاه‌های مستقر در فضا انجام می‌شود، هرگز نمی‌توانست روی کره زمین جنبه عملی به خود گیرد.




برچسب ها :

موضوع :
ماهواره یا دجال واره ,   , 

علیرضا موحد دانش فرمانده لشگر10سید الشهدا ع
 


سلام علیکم، در زمانی قلم به نیت وصیت بر کاغذ می لغزانم که هیچ گونه لیاقت شهادت را در خود نمی بینم. وقتی به قلم رجوع می کنم، غیر از سیاهی و تباهی و معصیت چیزی نمی یابم و به همین دلیل است که از پروردگار توانا عاجزانه می خواهم که تا مرا نیامرزیده است، از دنیا نبرد. پروردگارا با گناهی زیاد از تو که لطف و کرمت را نهایتی نیست، تقاضای عفو و بخشش دارم. الهی بنده ای که تحمل از دست دادن یک دست را ندارد چگونه بر آتش دوزخ توان دارد؟ خدایا توبه ام را بپذیر و از گناهانم در گذر که غیر از تو کسی را ندارم و غیر از تو امیدی ندارم. مردم بدانید راهی را که در آن گام نهاده ایم که همانا راه حسین (ع) است به اختیار انتخاب کرده و تا آخرین نفس و آخرین رمقی که به تن داریم در سنگر رضای خدا خواهیم ماند و به دشمن زبون کافر خواهیم فهماند که ملتی که پشتیبانش خداست و پیشاپیش امام زمان در مقابل تمامی کفر خواهد ایستاد و انشا الله پیروز خواهد شد
پدر و مادر عزیزم! همان گونه که در شهادت برادرم صبر کردید و استقامت ورزیدید، اکنون نیز صبر پیشه کنید. در حدیث است که هرگاه پدر و مادر در مرگ دو فرزندشان استقامت کنند، خداوند کریم اجری عظیم نصیبشان می کند




برچسب ها :

موضوع :
شهدا ,   , 

سردار سلیمانی

 

نامه محرمانه سردار سلیمانی برای وزیر دفاع آمریکا

 سازمان ادارای پنتاگون از ۷لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان ۴لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد. کمی بعد  از نامه اوباما نامه ای از تمام این لایه های امنیتی ، اطلاعاتی و حفاطتی عبور کرده و مستقیم ، روی میز کار وزیر دفاع یعنی لئون پانتا قرار می­گیرد.

 ظاهر ساده نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد … با باز کردن نامه و خواندن آن عرق سردی بر چهره پانتا مینشیند!

 یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران … نامه حاوی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون با آن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود ! : «اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد.»

 امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران




برچسب ها :

موضوع :
سیاسی ,   , 

 

 

 

 

 

یادم میاد وقتی تازه طلبه شده بودم موهای سرم را کوتاه کرده بودم.وقتی که به خانه رفتم,دائی من,لب و لوچه اش را آویزان کرد وبا اشاره به من گفت:این چه قیافه ای است که برای خودت درست کرده ای؟

و پدرم به من گفت:من ندارم خرج تورا بدهم حتی دیگران میگفتند از خر شیطان بیا پایین و طلبگی را رها کن و چون دوست داشتم طلبگی را,لذا رها نکردم وروی همین اصل بود که پدرم مدتی با من قهر کرد,ولی این موارد ذره ای در من اثر نکرد و استقامت می کردم.




برچسب ها :

موضوع :
علما و روحانیون ,   , 

برای دانلود فایلpdf به ادامه مطلب بروید




برچسب ها :

موضوع :
دانلود مطالب مذهبی ,   , 

برای دانلود فایل pdfبه ادامه مطلب بروید




برچسب ها :

موضوع :
دانلود مطالب مذهبی ,   , 


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد